روانشناس خوب در رشت به چه کسی گفته می‌شود؟


اگر وارد این صفحه شدید احتمالا به این دلیل است درگیر مشکلی شده‌اید یا در موقعیتی قرار گرفته‌اید که نیاز به مشاوره روانشناسی دارید و از آنجایی که به دنبال بهترین روانشناس رشت یا یک روانشناس خوب در رشت هستید، به این صفحه هدایت شده‌اید.

به شما این خبر خوب را می‌دهیم که نیازی به جستجوی بیشتر نیست و به هدف خود رسیده‌اید. ما در مرکز مشاوره آرامش زندگی با بهره‌گیری از روانشناسان مجرب رشت امکان آن را فراهم کرده‌ایم تا با خیالی آسوده لذت دریافت راهنمایی از روانشناسان خوب را تجربه نمایید.

روانشناس خوب در رشت

مرکز مشاوره آرامش زندگی با همکاری بهترین روانشناسان در رشت و مدیرمسوولی دکتر مهرداد نامدار که خود به عنوان یک روانشناس خوب در رشت به شمار می‌روند، با دقت و وسواس به انتخاب همکاران پرداخته‌اند و از همین رو می‌توان گفت مرکز مشاوره آرامش زندگی یکی از بهترین مرکز مشاوره رشت می‌باشد.

پشتوانه این ادعاها سوابق دکتر مهرداد نامدار به عنوان مدرس دانشگاه، روانشناس، روانشناس مدعو شبکه یک سیما و برنامه سیمای خانواده، حضور به عنوان کارشناس در بسیاری از برنامه‌های رادیویی رادیو جوان و رادیو فرهنگ و همچنین نظر مثبت مراجعین ایشان در رشت و تهران می‌باشد.

 

‌ ‌
اما روانشناس خوب در رشت کیست؟

شاید بهتر باشد این سوال را اینگونه مطرح کنیم که چه خصوصیاتی باعث می‌شود تا کسی را روانشناس خوب در رشت بنامیم.

روانشناسی حوزه کاری حساسی است. افراد شاید برای اولین بار باشد که صندوقچه اسرار خود را برای فردی غریبه باز می‌کنند و از شخصی‌ترین و خصوصی‌ترین زوایای زندگی خود صحبت می‌کنند و با او در میان می‌گذارند. این موضوع باعث می‌شود که روانشناسی و روانشناس بودن یک حرفه سخت باشد که الزامات بیشتری به غیر از دانش آکادمیک روانشناسی را بطلبد.

جالب است بدانید که همین الزامات هستند که مرز بین یک روانشناس و روانشناس خوب را تعیین می‌کنند. اما این الزامات چه هستند؟ ما این موارد را برای شما نام می‌بریم تا در پیدا کردن بهترین روانشناس برای خودتان با آگاهی بیشتری اقدام نمایید.

روی لینک زیر کلیک کنید و مناسب‌ترین وقت خالی را برای خودتان رزرو کنید

رزرو وقت مشاوره به صورت آنلاین از دکتر مهرداد نامدار

1- در اتاق مشاوره احساس راحتی و امنیت می‌کنید

اینکه شما بتوانید در ارتباط با روانشناس خود احساس راحتی داشته باشید نکته حائز اهمیتی است. اینکه بتوانید با خیال آسوده و بدون ترس مسایل خود را بیان نمایید و از بیان آن‌ها احساس نگرانی نکنید.

باید بدانید اتاق مشاوره یک فضای بسیار امنی می‌باشد و تمامی گفت و گوهای مابین شما و روانشناس‌تان پیش او محفوظ می‌ماند. او هرگز از آن اطلاعات برای تخریب، تقیر یا قضاوت شما استفاده نخواهد کرد و هیچ چیز باعث نمی‌شود که از چشم او بیفتید.

پس هنگام گفتگو با بهترین روانشناس رشت شما هم این احساس را دارید که بدون ترس از درز کردن مسایل شخصی می‌توانید درباره آن‌ها گفت و گو نمایید و هم اینکه هیچ نگرانی بایت مورد قضاوت قرار گرفتن ندارید.

رازداری یکی از ویژگی‌های یک روانشناس خوب در رشت می‌باشد و از اساسی‌ترین اصول در این حرفه محسوب می‌شود.

روانشناس خوب در رشت

2- روانشناس خوب در رشت انتخاب را به عهده شما می‌گذارد

هدف برخی افراد از ملاقات مشاور یا روانشناس آن است که مسایل خود را مطرح نمایند و با توجه به آن، روانشناس برای آن‌ها بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. اما باید بدانید یک روانشناس خوب هرگز این کار را نمی‌کند.

روانشناس هرگز برای مراجع تصمیم نمی‌گیرد. او به شما در باز کردن گره‌های ذهنی و برخورد با شک و دودلی کمک می‌کند و تا جای ممکن فضای تصمیم‌گیری را برایتان شفاف می‌کند تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

احساس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری در زندگی اولین درسی است که بهترین روانشناس رشت به شما خواهد داد.

3- راهکارهای مناسب و موثر ارایه می‌کند

اتاق مشاوره صرفا جای گفت و شنود از مشکلات و سبک شدن نیست. علاوه بر اینکه روانشناس با دقت به شما گوش می‌دهد، راهکارهای مناسب برای بهبود مشکل شما را نیز ارایه می‌کند.

این راهکارها فراتر از چیزهایی هستند که از دوستان و یا نزدیکان خود می‌شنویم.

کار یک روانشناس خوب در رشت این است که با توجه به خصوصیات اخلاقی و شخصیتی، فرهنگی، شرایط فعلی و عوامل دیگر مراجع خود، به ارایه راهکارهایی عملی با پشتوانه علمی و منطبق با شرایط او بپردازد.

روانشناس خوب در رشت

 

4- بحث‌های چالشی را تجربه می‌کنید

این هم از دیگر نکات مهم و جزئی جدا نشدنی از تجربه مشاوره با بهترین روانشناس رشت است. در جلسات مشاوره شاید بنیادی‌ترین و برخی اصول اساسی که به آن باور دارید به چالش کشیده شوند و زیر سوال بروند.

مسلما هدف از این اجاد چالش شکستن باورهایی است که برایتان مشکل‌ساز بوده‌اند یا شما را از رسیدن به اهداف و ارزش‌هایتان دور کرده‌اند.

روانشناس خوب در رشت با هوشمندی شما را توسط باورهای دردسرسازتان به چالش می‌کشد و باعث می‌شود عمیقا به آن‌ها فکر کنید. ماحصل این چالش‌ها و تفکر، شکست شدن باورهای مشکل‌ساز و جایگزین کردن آنها با باورهای مناسب‌تر و کاربردی‌تر و متعاقب آن ورود به دنیایی تازه‌ است.

5- بی قید و شرط پذیرای مراجع خود است

وقتی با بهترین روانشناس رشت جلسه مشاوره خود را برگزار می‌کنید، می‌بینید که چیزی باعث نمی‌شود تا او دیدی منفی به مراجع خود داشته باشد. گذشته مراجع هرچه که باشد و او هرکاری در گذشته انجام داده باشد، با پذیرفته شدن از سمت روانشناس مواجه می‌شود.

یک روانشناس باید این توانایی را داشته باشد تا بدون سوگیری و بی‌طرفانه با مراجع خود برخورد کند و پذیرای او باشد. مانند پزشکان که بدون توجه به اینکه بیمار کیست و چیست اول به مداوای وی می‌پردازند، یک روانشناس خوب در رشت بدون تاثیرپذیری از گذشته مراجع، با تمام توان جهت بهبودی مراجع خود تلاش می‌کند.

 

روانشناس خوب در رشت

 

در این نوشته تلاش کردیم تا خوانندگانی که قصد بهبود زندگی خود را با کمک یک روانشناس خوب و مجرب دارندف نکاتی را گوشزد کنیم. تا بتوانند انتخاب بهتر و آگاهانه‌تری داشته باشند و با برخی از ویژگی‌های یک روانشناس برتر آشنا شوند.

البته اینها تمام ماجرا نیست و بسیاری ویژگی‌های دیگر را نیز می‌توان برشمرد که در نوشته‌های آتی شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

دکتر مهرداد نامدار در مرکز مشاوره آرامش زندگی که از مراکز باسابقه‌ی خوب در رشت به شمار می‌رود. با حساسیت و دقت تلاش نمودند تا جمعی از بهترین روانشناسان رشت را در یک مجموعه گرد هم آورند. از این طریق به نیاز همشهریان در رشت و استان گیلان پاسخی درخور شایسته دهند.

تالیف کتاب، انتشار مقاله، تدریس در دانشگاه و سابقه طولانی ایشان در امر بهداشت روان و درمانگری بالینی باعث شده است تا نام ایشان با بهترین روانشناس رشت یا روانشناس خوب در رشت گره بخورد.

 

3 Comments

  • الحق که بهترین روانشناس رشت هستید دکتر نامدار. زندگی دوباره م رو مدیون شما هستم. تا آخر عمرم دعاگوتون هستم. امیدوارم همیشه سلامت باشید

  • دکتر نامدار واقعا حرف ندارند. نه تنها یک روانشناس خوب بلکه بنظرم بهترین روانشناس هستند. زندگی‌ای که هیچکس فکرش رو نمیکرد دوباره جون بگیره رو شما زنده کردید. همونطور که بهمون گفته بود که یا کیفیت زندگی مشترکمون خیلی بهتر میشه یا بدتر از قبل، دقیقا همونطور شد و با کمک شما الان با همسرم خوشحال‌تر از روزهای خوش اول هستیم حتی. روزی نیست که شما رو یاد نیاریم. همیشه ازتون ممنونیم

  • من پیش خیلی ها رفته بودم. اما از همون جلسه اول دکتر نامدار جوری تاثیر گذاشتن که فهمیدم این همونجایی هست که باید از اول میومدم. با کلام خوب و شخصیت تاثیرگذاری که دارند آدم احساس میکنه ایشون همون کسی هست که میشه بهش اعتماد کرد و واقعا هم این حس در مورد من کاملا درست بود.
    دکتر نامدار حرف ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *