معرفی و دانلود فیلم پلتفرم The Platform 2019


پلتفرم ( Platform‎) یا سکو یک فیلم اسپانیایی در ژانر علمی تخیلی ترسناک مهیج به کارگردانی گالدر گازتلو-اوروتیا است؛ که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. دانلود فیلم پلتفرم

این فیلم نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به روی پرده رفت که با استقبال مردم و منتقدان همراه بود کمپانی نت‌فلیکس حق پخش جهانی فیلم را خرید و آن را در مارس ۲۰۲۰ منتشر کرد.

دانلود فیلم پلتفرم

خلاصه داستان دانلود فیلم های روانشناسی

داستان مربوط به یک سازهٔ عمودی است که تعداد زیادی انسان در آن زندانی هستند. در این زندان یا دخمه، همهٔ سلول‌ها به‌صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌است و از بالاترین طبقه (طبقه اول) تا پایین‌ترین طبقه (طبقه ۳۳۳) ادامه دارد.

در هر سلول ۲ نفر برای یک ماه زندگی می‌کنند و این افراد تا وقتی که یکی از آنها از بین نروند با هم هستند. انسان‌ها توافق کرده‌اند در این سازه محبوس شوند و تعدادی از آنها دورهٔ حکم زندان خود را در آن می‌گذرانند و برخی داوطلبانه به آن آمده‌اند.

سکویی برای غذارسانی به زندانیان وجود دارد که هر روز مقدار زیادی غذا روی آن وجود دارد. غذاها بر اساس سلیقه تمام زندانیان که در ابتدای ورود از آنها پرسیده شده‌است آماده می‌شود. دانلود فیلم های روانشناسی

دانلود فیلم پلتفرم

دانلود فیلم پلتفرم

این سکو از طبقه اول شروع به حرکت می‌کند و در هر طبقه (سلول) چند دقیقه توقف می‌کند و دو زندانی هر طبقه می‌توانند در این چند دقیقه هر مقدار غذا که می‌خواهند بخورند ولی اجازه ندارند از غذاهای روی سکو برای خود ذخیره کنند و فقط می‌توانند از آن بخورند.

اتفاق معمولی که در این زندان اتفاق می‌افتد این است که طبقات اول بیش از اندازه‌ای که نیاز دارند غذا مصرف می‌کنند اما هیچ غذایی به طبقات پایین نمی‌رسد.

شخصیت اصلی داستان به تشویق یکی از کارمندان سابق این سازمان تلاش می‌کند که این نظام ظالمانه زندان را به هم بزند.

بهترین روانشناس رشت

دانلود نسخه دوبله فارسی فیلم پلتفرم دو زبانه

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.84 گیگابایت)

 

(دانلود نسخه 720p با حجم 887 مگابایت)

بهترین مشاور رشت

منتظر نظرات شما درباره این فیلم هستیم

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *