نکروفیلیا یا تمایل جنسی به مُردگان


نکروفیلیا (مُرده‌خواهی،مُرده دوستی،مُرده بازی،مُرده بارگی) یکی از عجیب‌ترین و نادرترین اختلالات روانی و جنسی می‌باشد.

فرد مبتلا به نکروفیلیا علاقه شدید به ایجاد رابطه جنسی با اجساد و مردگان می‌باشد. این افراد اجساد را از سردخانه‌ها،غسال خانه‌ها و کلا جاهایی که اجساد به ودیعه سپرده می‌شوند یا حتی گورستان‌ها می‌ربایند و با آنها رابطه جنسی برقرار می‌کنند.

این میل به ایجاد رابطه با مردگان تا آنجا می‌تواند پیش رود که فرد مبتلا به این اختلال دست به قتل بزند و سپس با کالبد بی‌جان قربانی نزدیکی نماید.

 

[box type=”note” bg=”#” color=”#1777c1″ border=”#” radius=”0″ fontsize=”15″]در تلگرام نیز همراه باشیدimNamdar@[/box]

این ویدئو بازسازی مصاحبه با یک فرد مبتلا و همچنین تحیقاتی درباره وجود این اختلال در ایران می‌باشد، که آقای میلاد رضایی آن را به شکل یک مستند به نمایش درآورده‌اند.

 

 

6 Comments

  • سلام کسیو میشناسم که علاقه زیادی به پاهای جسد خانما داره
    هر روز با دیدن عکس ها خودارضایی میکنه
    آیا درمانی برای ایشون هست؟؟

    • به پای خانم‌های مُرده یا کلا به پای خانم ها؟
      اگه به فرد مُرده علاقه منده که حتما به عنوان اختلالات جنسی باید تحت درمان قرار بگیره.
      اما اگه کلا به پای خانم ها علاقه داره، باید بررسی بشه که تا چه اندازه در رابطه جنسی براش اهمیت داره.
      به هر حال بهتره با یک روانشناس صحبت کنه.

    • من فکر کنم نکروفیلیا دارم…واقعا نمیفهمم چرا با فکر کردن یا خوندن این چیزا تحریک میشم… من واقعا دارم اذیت میشم… حالم اصلا خوب نیست… عذاب وجدان و احساس گناه از فکر کردن به این چیزا ولم نمیکنه… نمیخوام اینجوری باشم واقعا نمیخوام…. ولی تحریک شدن دست خودم نیست… اصلا نمیدونم چرا دارم اینو میگم من واقعا به کمک نیاز دارم… ولی نمیتونم به هیچکس بگم به شدت میترسم و خجالت میکشم از گفتنش.. این واقعا خیلی دردناکه

      • سلام
        بیشتر علایم وسواس رو نشون میدی تا نکروفیلیا.
        مشورت با یک روانشناس خوب بهت کمک میکنه تا از این احساس بد رها بشی

  • باسلام و خسته نباشید خدمت شما
    من ازمون افسردگی رو دادم و برام زد قابل برسی و نیاز به درمان. طبق چیزهای که نوشته شده بود گفته بودید که اهنگ های شاد گوش کنم و پیاده روی کنم واقعیتش اینه که من علاقه ایی به اهنگ های شاد ندارم درسته وقتی میزارن یا میشنوم بدم نمیاد و گوش میدم اما خودم اهنگ های غمگین رو بیشتر میپسندم و بیشتر وقتا حوصله بیرون رفتنم ندارم و ترجیح میدم تنها باشم.

    • سلام
      وقتی جواب آزمونت شده قابل بررسی، یعنی در مرز افسردگی قرار داری. یعنی سر دوراهی ورود به افسردگی و دور شدن از اون قرار گرفتی.
      اون پیشنهادهایی که بهت شد برای اینه که از مسیر افسردگی دور بشی. درسته که شاید با رغبت نتونی انجام بدی و شروعش واست سخت باشه، اما اگر انجام بدی نتیجه خوبش نصیبت میشه. یادت باشه ما اول باید یه کاری رو انجام بدیم، تا حسش بیاد!
      اما کارهایی مثل آهنگ غمگین گوش دادن، تنها بودن، بیرون نرفتن، تو جمع قرار نگرفتن و از دست رفتارها به جاده افسردگی و مشکلات بعدیش ختم میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *