طبق نظر مشاور قبل از ازدواج با چه زن هایی نباید ازدواج کرد؟


طبق نظر مشاور قبل از ازدواج با چه زن هایی نباید ازدواج کرد؟

طبق نظر مشاور قبل از ازدواج اگر به دنبال رابطه ای موفق هستید و می خواهید رابطه تان دوام داشته باشد حتما باید انتخاب عاقلانه داشته باشید.

زن ها و مرد ها دارای تفاوت هایی هستند که آشنایی با آن ها می تواند رابطه را بهتر  کند ولی برخی از موارد هستند که وجود آن ها در مردان و زنان ممکن است آسیب رسان باشند و افراد در مراحل آشنایی در صورت مواجه شدن با آن ها باید در تصمیم های خود صرف نظر کنند. در ادامه به زن هایی اشاره می کنیم که ممکن است مناسب ازدواج نباشند.

خانم های دروغگو:

اگر با خانمی دروغ گو در رابطه هستید و قصد ازدواج با او را دارید و متوجه شده اید که در این دوران آشنایی دروغ های کوچک و بزرگ زیادی به شما گفته است و تعداد دروغ های او زیاد است پس بهتر است در مورد ازدواج با او تجدید نظر کنید . قطعا شما نمی خواهید با فردی زندگی کنید که صداقت ندارد.

 

طبق نظر مشاور قبل از ازدواج با چه زن هایی نباید ازدواج کرد؟

 

خانم های مادی گرا:

طبق مطالعات مراکز روانشناسی هیچ اشکالی ندارد که انسان به چیزهای مادی علاقه داشته باشد اما اگر خانمی با شماست مدام به فکر کادو های دیگران است و بیش از حد به مادیات اهمیت می دهد و از بعد اصلی رابطه خارج شده است و مسائل دیگر به او اهمیتی ندارد بهتر است که کنار بگیرید.

خانم قدر نشناس:

تصور کنید با کسی که دوستش دارید، برای شام بیرون رفته اید و به گونه ای رفتار می کند که انگار شما خدمتکارش هستید و به کاری که شما انجام می دهید ارزشی قائل نیست و احترام نمی گذارد همین باعث می شود که در آینده با او به مشکل بر بخورید . قطعا شما دوست دارید با زنی ازدواج کنید که به شما احترام می گذارد و خانواده و دوستانتان را نیز مورد احترام قرار می دهد پس قبل از انتخاب مطمئن باشید.

خانم های شکاک:

طبق مطالعات روانشناسی مشاوره خانم های شکاک زندگی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند و در واقع چنین افرادی همه چیزهای کوچک را تبدیل به چیزهای بزرگ و پیچیده می کند و یا از همه ی کارهای شما ایراد می گیرد و تعریفی متفاوت از اعتماد دارد و به همه چیز شک می کنند و  به همین دلیل نمی تواند انتخاب خوبی باشند.

خانم های همیشه بد اخلاق:

خانم هایی که سر همه ی مسائل عصبانی می شوند و حتی به یک جوک هم نمی خندند و همه چیز را جدی می گیرند. و به همین دلیل نمی توانید نزد آن ها آرام باشید . خوش رویی و خوش اخلاقی در زنان و مردان از مواردی است که افراد باید در نظر داشته باشند زیرا که هیچ کس دوست ندارد با فردی بد اخلاق و تلخ در رابطه باشد.

 

طبق نظر مشاور قبل از ازدواج با چه زن هایی نباید ازدواج کرد؟

 

خانم های روان پریش:

این خانم ها معمولا چهره ی زیبایی دارند ولی اخلاق آن ها خیلی زیبا نیست و در این افراد روحیه و حالات غیر قابل پیش بینی دارند و ممکن است دقیقه ای عصبانی باشد و دقیقه ای دیگر نوازش بخواهند و در حالت کلی تعادل رفتاری ندارند. این حالات روان پریشی نشانه های دیگری دارد که ممکن است شما در رابطه با آن ها حس خوبی نداشته باشید به همین دلیل در انتخاب خود دقت کنید.

خانم های کنترل گرا:

طبق نظر مشاور قبل از ازدواج این خانم ها دوست دارند که همیشه رییس باشند. همه تصمیمات را خودشان می گیرند و دیگران را کنترل و مدیریت می کنند و آن ها تصمیم می گیرند که چه کنید و مدیریت همه چیز را به عهده می گیرند و در رابطه طولانی مدت کلافه خواهید شد و احترام بین این افراد کمتر خواهد بود زیرا که همواره اوست که تصمیم می گیرد و به افکار و تصمیم های شما ارزشی قائل نیست و کنترل در دست آن هاست. و این می تواند برای مردان ناراحت کننده باشد.

 

طبق نظر مشاور قبل از ازدواج با چه زن هایی نباید ازدواج کرد؟

 

خانم های بیش از حد وابسته:

این خانم ها بیش از حد به نیازهای خود فکر می کنند و شما باید همیشه در کنار او باشید و او را مطمئن کنید که عاشقش هستید و همه چیز در رابطه با او درست است و این دسته از خانم ها به ازدواج عجله دارند و اگر جواب تلفن هایش را ندهید وحشت زده می شود و حال بدی را تجربه می کنند.

وابستگی بیش از حد به طرف مقابل باعث می شود که خودشان نتوانند کاری انجام دهند و شما باید همواره با او باشید و حواستان خیلی جمع باشد و این می تواند مشکل ساز باشد.

مواردی که اشاره کردیم می تواند در صورت آگاهی در تصمیم شما تاثیر جدی بگذارد و شما را از بسیاری اتفاقات بد جدا کند. در هر صورت مردان و زنانی وجود دارند که با نشانه های اخطاری که می دهند می توان فهمید که برای ازدوا مناسب هیتند یا خیر.

به همین دللی مردان و زنان باید سبت به این موضوع بسیار دقت کنند تا دچار پشیمانی و جدایی و بسیاری از مسائل منفی دیگر نشوند. مطالعات روانشناسی مشاوره در این زمینه بسیار پیشرفت کرده است و می تواند به شما کمک بزرگی نماید و می توانید با منابع معتبر و مشورت با افراد متخصص در مراکز روانشناسی در جهت داشتن رابطه درست و بهتر قدم بردارید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Plugin "Contact Form 7" not installed or activated
HomeServicesCall UsContact