تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی


اشخاصی وجود دارند که می‌توانند زندگی را بهتر از دیگران ارزیابی کنند، از اکثر موقعیت‌ها موفق بیرون بیایند، معتقد باشد که دفعه بعد بهتر عمل خواهند کرد و جنبه مثبت هر واقعه را کشف کنند. در ادامه این مطلب با انجا تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی می‌توانید خودتان را بسنجید!

اما اشخاص خوشبین چه چیزی بیشتر از دیگران دارند؟ چه عاملی به آن‌ها اجازه می‌دهد که همیشه روحیه داشته باشند؟ حسودان می‌گویند که آنها شانس بیشتری دارند، شرایط زندگی برایشان مناسب است، گرفتاری‌های کمتری دارند و… بهترین روانشناس رشت

خلاصه این که موفقیت و ارزش آن‌ها را به شرایط زندگی، شانس و عوامل محیطی نسبت می‌دهند. اما نه، آنها چیز دیگری دارند: ذره‌ای خوشبینی !

اگر عینک خوشبینی به چشم‌هایمان بزنیم دنیا را رنگی خواهیم دید نه سیاه و سفید. عینک خوشبینی موجب خواهد شد که با اطمینان و امنیت خاطر به رویدادها و دشواری‌ها نگاه کنیم و این احساس به ما دست بدهد که دایما پیش می‌رویم.

عینک خوشبینی اجازه خواهد داد که همیشه نیمه پر لیوان را ببینیم و به خود بگوییم: “هر رویدادی که انسان را نکشد تقویتش خواهد کرد”

تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی

تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی

کسی که شانس خوشبین شدن را دارد در کل

  • آدم شادی است
  • از سلامت جسمی و روانی بالایی بهره می‌برد
  • از موجودیت و رندگی خود رضایت دارد

و معتقد است که زندگی ارزش زندگی کردن را دارد. تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی

انسان خوشبین با اطرافیان خود ارتباط سالم برقرار می‌کند، به دیگران اعتماد می‌کند و به آسانی موفق می‌شود.

افراد حسود درباره افراد خوشبین می‌گویند: “در این شرایط همه خوشبین می‌شوند، هرکس به جای آن‌ها باشد خوش‌بین می‌شود”

در واقع افراد حسود اشتباه می‌کنند. آن‌ها علت و معلول را تشخیص نمی‌دهند، آن‌ها نمی‌دانند که نیروی محرکه موفقیت در زندگی، دقیقا توانایی مثبت بودن نسبت به زندگی است. روانشناس خوب در رشت

در همین رابطه بخوانید:

ویژگی افراد با اعتماد به نفس بالا چیست؟!

خوشبین بودن ،راز عمر طولانی داشتن!

می‌گویند یک نفر بدبین و یک نفر خوشبین، هر یک جرعه‌ای از آب حیات می‌نوشند، بدبین می‌گوید:”حیف شد، از آب حیات فقط جرعه‌ای نصیب ما شد”. خوشبین می‌گوید:”خوب شد، از آب حیات جرعه‌ای هم نصیب ما شد”.

گفته‌های بالا را باور کنید. هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب، اگر خود را ناراحت، ناامید و ناتوان در برخورد با مسایل روزانه احساس کردید، بلافاصله تفکر درباره موضوعات خوشایندی که انتظار شما را می‌کشند، آغاز کنید. همین یک قدم کافی است تا قدم‌های بعدی خود به خود برداشته شود، زیرا خوشبینی مسری است!

روانشناس خوب در رشت

 تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی

تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی

برای اینکه بدانید تا چه اندازه در گروه انسان‌های خوشبین جای می‌گیرید برایتان تست آنلاین سنجش میزان خوشبینی را به صورت کاملا رایگان آماده کرده‌ایم تا ببینید کجای مسیر قرار دارید و بتوانید برای بهبود شرایط برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید.

 

[WpProQuiz 9]

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *