چگونه می توانید اعتماد همسرتان را جلب کنید؟


چگونه می توانید اعتماد همسرتان را جلب کنید؟

اعتماد یکی از مقوله های مهم در هر رابطه است که باید توجه داشته باشید. هر چه بیشتر در مورد نا امنی هایتان صحبت کنید، همسرتان بهتر می تواند حوزه هایی که باعث نگرانی شما می شوند را بیان کند. بر اساس مطالعات مراکز مشاوره ازدواج ممکن است که با خود بپرسید که ایا می توانید رابطه ای سرشار از تعهد و اعتماد را تجربه کنید؟

می توانید یک رابطه ی به واقعیت تبدیل شده ای داشته باشید که کاملا صریح و آشکار است و مرزهای درستی دارد و خوب است که در برخی چیز ها حریم خصوصی داشته باشید ولی به عنوان یک زوج بهتر است که رک باشید و احساساتتان را بیان کنید تا ترس هایتان کمتر شود .

چگونه می توانید اعتماد همسرتان را جلب کنید؟

برای کسب اعتماد موارد گفته شده در ادامه را به یاد داشته باشید.

نگرانی هایتان را با صراحت بیان کنید.

اگر به درستی نگرانی هایتان در مورد اعتماد را بیان نکنید امکان ندارد که همسرتان بتواند کمکی به شما بکند. صریح بودن در مورد احساساتتان در همه ی حوزه های رابطه راهی است که با همدیگر رشد کنید و رفتارهایی را اجرا کنید که متسب رابطه تان هستند.

در مورد تمام جزییات با هم صحبت کنید و با هم در تماس بمانید و به همدیگر نشان دهید که قصد دیگری ندارید و هدفتان ایجاد تعهد و اعتماد است.طبق نظر مرکز روانشناسی خانواده افراد دارای حساسیت ها و نگرانی های مختلفی هستند و شاید موردی که برای شما نگران کننده باشد برای فرد دیگر کاملا بی اهمیت باشد. به همین دلیل درباره هر موضوعی که نگرانی را در شما ایجاد می کند صجبت کنید و راه حل مناسب آن را پیدا کنید.

صادق باشید.

همیشه باید در مورد تمام نا امنی ها و نگرانی هایی که در مورد اعتماد دارید، با همسرتان صادق باشید، روابط سخت قبلی، مسایل ترک شدن در کودکی، مورد سواستفاده قرار گرفتن در کودکی، تجاوز،  و … نشان می دهد که بسیار مراقب باشید که اطمینان پیدا کنید با میزان تماسی که وقتی کنار هم نیستید با هم دارید ، راحت هستند.

چگونه می توانید اعتماد همسرتان را جلب کنید؟

سعی نکنید که با مخفی کاری پیام دهید.

طبق مطالعات کلینیک مشاور در حالت کلی شبکه های مجازی احتمال  هر گونه رفتار نا مناسب را بیشتر کرده است و حتی دل نگرانی هایی را به همراه داشته است که زوجین باید برای ایجاد اعتماد آن ها را رعایت کنند و بی تاثیر ندانند .

برای مثال فرستادن و دریافت پیامک می تواند منبع پریشانی برای شریک زندگی تان باشد اگر حس کند در مورد آن پنهان کاری می کنید و یا وقتی از شما می پرسد با چه کسی صحبت می کنید موضوع را مختومه می کنید. تا حد ممکن در پیامک فرستادن پنهان کاری نکنید. هر گونه سعی در پنهان کاری که در آن موقعیت نیازی یست می تواند طرف مقابل را ناراحت و تحریک کند.

لاس زدن را محدود کنید.

همه ی انرژی و لاس زدن را برای همسرتان نگه دارید و این استعداد را در رابطه گه دارید تا سطح اعتمادتان در بالاترین سطح باقی بماند. بسیاری از افراد فکر می کنند که لاس زدن خارج از رابطه اشکالی ندارد ولی اثر سردکننده در خانه به همراه دارد و در صورتی که همسرتان تا حدی از آسیب های گذشته احساس نا امنی کند، می تواند منجر به مشاجره شود.

اگر می دانید که او آسیب پذیر است عادلانه یا درست نیست که او را دچار این استرس کنید. می توانید از لاس زدن راهی برای هیجان انگیز کردن رابطه تان استفاده کنید و  پس فراموش نکنید که آن را در داخل خانه نگه دارید.

با همدیگر کارهای اجتماعی بکنید.

طبق مطالعات مرکز روانشناسی خانواده با دوستانتان بیرون بروید و اوقات خوبی را برای خودتان در نظر بگیرید و از ان لذت ببرید. داشتن اوقات مشترک به اندازه کافی می تواند به رابطه تان کمک کننده باشد و رابطه تان را به سمت بهتری هدایت کند .

چگونه می توانید اعتماد همسرتان را جلب کنید؟

تصور نکنید که همه خیانتکارند.

احساس خستگی و نا امنی از روابط قبلی که ناخوشایند هستند و به آن ها خیانت شده است ، کاملا نرمال است. اما باید در یک نقطه به جلو حرکت کنید و درک کنید که رابطه تان آن رابطه قدیمی نیست این که همه ی همسران خیانت می کنند ، پیامد اجتناب ناپذیر روابط یست.

این انتخاب غلطی است که توسط افراد خاصی صورت می گیرد.  طبق مطالعات مراکز مشاوره ازدواج هر کسی این شانس را دارد که رابطه ای بسازد که برای شریک زندگی تان حتی فکر کردن به خیانت را غیر ممکن کند. این که دائما با این باور زندگی کنید که همسرتان به شما خیانتخواهد کرد شما را دور تر خواهد کرد و شرایط دشواری را ایجاد خواهد کرد.

مهارت های مهمی هستند که مسلط شدن شما و شریک عاطفی تان می تواند رنگ و بوی تازه ای به رابطه تان ببخشد و رابطه تان  و این مسیری را که انتخاب کردید را با اطمینان سپری کنید و شرایط بهتری را برای هر دو نفرتان خلق کنید. پس این مهارت ها را یاد بگیرید و اثرات مثبت آن را به مرور زمان و با تلاش هایتان ببینید.

هیچ اعتماد و تعهدی بدون این که تلاشی صورت بگیرد به وجود نمی آید . رابطه مانند گیاهی است که برای رشد نیاز به رسیدگی مداوم و مناسب دارد و غافل شدن از آن تاثیرات نا مناسبی را به همره خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کلینیک مشاور در ارتباط باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Plugin "Contact Form 7" not installed or activated
HomeServicesCall UsContact